ویدیو خلاصه بازی النصر و الوحده عربستان| آتش بازی رونالدو و یاران نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اینترمیلان و ساسولو| اولین شکست قهرمان! حرف اوسمار در پرسپولیس خریدار ندارد بیرانوند همچنان احتیاط می کند طالقانی: کشتی خراسان باید اصلاح و ترمیم شود نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دستور وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال برای بررسی توهین به بانوان در ورزشگاه‌ها مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس! سردار را نه رم می‌خواهد نه لورکوزن | مقصد بعدی آزمون کجاست؟ تاریخ و ساعت بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | کلوپ به دنبال اعاده حیثیت بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان
سرخط خبرها

اتفاق عجیب در لیگ قهرمانان اروپا| غول‌ها در گلدان‌۲؟

  • کد خبر: ۶۸۴۸۴
  • ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲
اتفاق عجیب در لیگ قهرمانان اروپا| غول‌ها در گلدان‌۲؟
وضعیت عجیب سیدبندی تیم‌های حاضر در چمپیونزلیگ فصل بعد را با چالش عجیبی روبه‌رو کرده‌است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ تقسیم‌بندی تیم‌های قاره سبز برای حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان مشخص شد. با مشخص‌شدن چهره بیشتر تیم‌های دارای سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، سیدبندی قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا تقریبا کامل شده است. مطابق مقررات یوفا، قهرمانان ۶ لیگ اروپا به‌همراه مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و قهرمان لیگ اروپا در سید یک قرار می‌گیرند. بر‌این‌اساس حضور تیم‌های سیتی، اتلتیکو، بایرن، لیل، اینتر و اسپورتینگ در سید اول قطعی است و از میان منچستر یا ویارئال به عنوان قهرمان لیگ اروپا نیز یکی در این سید قرار خواهد گرفت. همچنین اگر چلسی فاتح فصل جاری لیگ قهرمانان شود، این تیم هم در سید نخست قرار خواهد گرفت؛ اما اگر سیتی قهرمان شود، سهمیه حضور در گلدان‌یک به زنیت خواهد رسید.


در گلدان دوم نیز حضور تیم‌های رئال، بارسا، سویا، یوونتوس، پاری‌سن‌ژرمن و لیورپول قطعی خواهد بود. اگر چلسی قهرمان لیگ قهرمانان نشود، در سید دوم قرار می‌گیرد. همچنین اگر منچستر در لیگ اروپا قهرمان نشود، در سید دوم قرار می‌گیرد؛ در‌غیر‌این‌صورت، دورتموند به سید دوم می‌رود. اگر چلسی و منچستر هر دو قهرمان رقابت‌های اروپایی شوند، دورتموند و پورتو در سید دوم قرار می‌گیرند.


سومین گلدان جایی است که تیم‌های آژاکس، لایپزیش، آتالانتا، قطعا حضور خواهند داشت؛ اما دورتموند هم در این گلدان قرار خواهد گرفت، به شرط آنکه چلسی و ویارئال به‌ترتیب قهرمان لیگ قهرمانان و لیگ اروپا شوند. اگر از بین این ۲ تیم تنها یکی قهرمان شود، پورتو‌به سید سوم می‌رود. اگر فقط چلسی قهرمان لیگ قهرمانان شود، زنیت در سید سوم قرار می‌گیرد. در گلدان چهارم، تا الان فقط چهره ۲ تیم مشخص شده که یکی از آن‌ها میلان است و دیگری وولفسبورگ. سایر تیم‌ها در مرحله مقدماتی و پلی‌آف مشخص خواهند شد. قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان در مهر قرعه‌کشی می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->